torstai 10. joulukuuta 2015

Drag it up, henny!

Vähän toisenlaista tekstiä tällä kertaa! Joku vois laskea tän kans c(r)ossaamiseksi (en kyl tiiä miten...) mut ihan oma taiteenlajinsa kyseessä. Nimittäin Drag Queenit. 

Halloweenina kaverini kutsui mut bileisiin ja ku oli pukukoodina karmaisewat hirwiöt, nii rupesin sit miettii, että mikähän ois hyvä valinta tällä kertaa. Toissakerralla olin zombie ja nyt mikään perusmonsteri ei puhutellu mua lainkaan. Päätin siis, että mun debyyttini drag queenina on nyt tullut (ja sain siihen kannatusta kavereilta). Drag queen zombie kehiin! :D ja ei mitää gorea vaan enemmän glam eleganza extravaganza zombie. ;) tjtn... Enkä nyt sano, että rupeisin drag queeniksi, vaikka yas guurl se ois aika fabulous! Mut ei. Liian kallista mun budjetille + muut syyt + se ei ikinä oo järkevää Suomessa. Liian pienet piirit ja liian suvaitsematonta kansaa :| ja ku oon aika pelkuri esiintymislavoilla nii en sais ees tehtyy sitä muuten ku yksin itelleni meikkaamalla tai joissaki bileis olemal. Bitch betta werk and make dat money, hunty.

RuPaul <3

Mutta! Mun dragini. Ebay ja kaverit oli... kavereita. :DD Ebaystä peruukki, tissit, rintsikat, kynnet ja ostin pari paitaa tuhottavaksi. Kavereilta sain lainaan sukkikset ja hameen/mekon ja siskoltani kengät. Elin ebayn kamojen kanssa jännitysnäytelmää, pelkäsin ettei ne tuu ollenkaan ja yks paita jäikin tulematta. Kerkesin jo käymään kirpparilla ostamassa paidan varmuuden vuoksi tapettavaksi ja kasasinkin jonkin näköisen, mitä en sit loppujen lopuks käyttänykään... Kenkiä lainatessa siskon mielestä oli jokseenkin outoa vai miten se sen sanokaan. Siis miten nii? Sehän on ihan normaalia et sun veljes lainaa sun korkkareita... ja kävelen muka melkee paremmin? Pfffft. :D

Näytän ihan hirveelt... yh... ja inhoon tot palapeilii, mut tos on se paidan tekele :DD

Sukkiksilla on hieno tarina! Kaverini oli tulossa käymää mun luona ja se kaatu pyörällä matkalla tänne nii sil hajos sukkikset. Parin päivän pääst sit kysyin, et saanko ne sen sukkikset ku ne sopis mun dragiin ja wuhuu sain ne! :D

Peruukki tuli niin myöhään, että sen ehdin muokata vasta juhlapaikalla. Oon vieläki vähän yllättyny et miten sain onnistumaan noinkin hyvin. Loppuillasta se kyl lässähti ihan kunnolla, mut hoiti asiansa! Kynnet oli aika pain in the ass. >:| mut itepä halusin kunnon bitch claws nii ei auttanu ku kestää :'D vessas käyminen oli mielenkiintosta... loppuillasta kynnetkin lähti veke. Rintsikoiden käyttäminen oli niiiin outoa. ("Miten kukaan nainen jaksaa käyttää tämmösiä?" oli mun kommentti aiheeseen ku kaverin kans puhuin) Varsinkin semmosten tekotissien kaa niiden sisäl mut yllättävän nopeesti siihen tottu.

Da wig.
Käviki sit vähän jännästi. Olin puhunu kaverin kaa et saisin hameen lainaan ja se oli ok. Kummiskin sit olin kysyny väärältä kaverilta sitä lainaan, koska sain ihan toisen mekon lainaan. ":D" Siin kohtaa olin vähän et öööö mitä helvettii mä nyt teen ku mul oli se mun paidan tekele mukana ja meinasin sitä käyttää. Mutta päätin kummiski käyttää ainoastaan sitä kaverin mekkoa ja ONNI ONNETTOMUUDESSA SE NÄYTTI PALJON PAREMMALTA JA MUN DRAG ONNISTU PAREMMIN KU MILLÄÄ MUN TEKELEELLÄ JA YHEL HAMEEL IKINÄ! ;__; Can I get an amen?

Oliks mul muuta? Ainii, ehkä haluisitte kans kuvia siitä mun dragista? Tässä olkaatten hyvätten! Pari selfietä ja sit on Broni ottamia kuvia.






Perinteinen "olen niin pelottava ja spooky zombie eiku"





Siis joku päästi jonkuu pikkupojan naisten pukkariin...


Ja sit siinä kohtaa ku kynnet ja ripset ja piilarit oli jo lähteny ja tukka lässähtäny ja olin jo valmis pesee naaman ja menee nukkuu, nii näytin jopa näin räjähtäneeltä:

Itelle tuli mielee joku Dolly Parton :DDDD

Pakko myöntää että dragissa oleminen oli aikasta kivaa. Varmaankin toteutan uudestaankin, kunhan opin tekee drag-meikin kunnolla. Näihin kuviin ja tunnelmiin! If you can't love yourself, how the hell are you gonna love somebody else? Now let the music play! ;)


4 kommenttia:

  1. Siis ku eka kerta näin tän drag-lookin sun Facessa olin iha "what the heck, man?" koska en nyt heti uskonut tätä sinusta. :DDD Mutta joo, kivastihan tuo onnistui ja tuo super-iso fleda on kyl aika maukas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yllätin vähän ittenikin. :D Harvemmin oon uskaltanu repästä kunnolla, mut cossaamisen myötä oon rohkaistunu sen verran, että uskallan tehä mitä tykkään välittämättä toisten mielipiteistä. En kyl siltikään vielä uskalla esim. äiskälle ja iskälle näyttää näitä kuvia. :DDD

      Joo toi peruukki oli kyl aika jännä... sehän oli alunperin pitkä ja kiharainen, mut onneks sain tommosen siitä kuten pitikin! Ensin vaa suoristus kiehuvalla vedellä, sit vaa saksia ja kuivashampoota ja tupeeraamista ja lakkaa päälle xD Okei on siel keskel yks pinni pitämäs tota kasassa...

      Poista
  2. Hyvän näköinen asu. Mekko vaan on melko lyhyt. Harva nainenkaan kehtaa pukea noin lyhyttä mekkoa, kun sukkahousut on noin ohuet. Ja niillä on vähemmän piiloteltavaa kuin sulla. Oliko sulla jotkut pikkarit kuitenkin sukkahousujen alla? Hyvältä näyttää, mutta tavallaan harmi, kun mies tarvitsee aina jonkun hyvän syyn, jotta voi laittaa sukkahousut jalkaansa. Naiset voi käyttää niitä koska haluaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on joo vähän lyhyt, mut noin se on suunniteltu ja oon ite ehkä vähän liian pitkä siihen. Sitäpaitsi osa drag queeneista ihan tarkotuksella käyttää lyhythelmaisia mekkoja. ;)

      Mul oli ihan omat bokserit siel alla, en ruvennu vehkeitä mitenkään piilottelemaan ku ei ne kuiteskaan näkynyt mitenkään huomattavasti tuosta mekosta läpi.

      Omasta mielestä jokanen saa pukeutua miten tahtoo. Jos mies haluaa käyttää sukkiksia niin siinä käyttää, eikä kenelläkään ole siihen mitään vastaansanomista. Tietysti siitä voi joku vetää herneen nenään, mutta niistä kommenteista ei vaan tarvitse välittää.

      Poista