torstai 6. joulukuuta 2012

WIP - Sadorhael of Silverlode

Josko jakais vähän kuvia mitä on saanu siitä Hobitti-riehaan tulevasta asusta tehtyä. En jaksa sen kummemmin lätistä, kuvia vain. :D Oon siis tekemässä netistä löytämäni haltian, joka on ilmeisesti artworkia. Saanen esitellä: Sadorhael of Silverlode!

 
 En sitte vaikeampaa osannu valita? En tietenkään... Mut mitä mä sit oon saanu aikaan? Muutama kuvatus siitä:






Melko vaiheessahan tää vielä on... Aika meinaa loppua kesken, mut nyt oon joka päivä tehny enemmän ja enemmän, aina ku töiltä kerkeää. Kuvat on otettu sen verran aikasessa vaiheessa, että oon saanu viimeisteltyä tota enemmän, ku mitä kuvissa näkyy. Näiden lisäksi mulla on peruukki ja korvat hankittuna ja puuverstaassa on jousi taipumassa oikeaan muotoonsa. Kiire tulee... 11.12. tää pitäs olla valmis! Mut hei immeiset, suunnatkaapa 11.12. klo 21 lähtien riehumaan Hobitin merkeissä Kuusankoskelle Studio123:een! Siitä sitten suoraan Hobitin ensi-iltaan klo 00.04 lähtien. 8D Ei kannata missata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti